مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه در سه ماهه پاییز امسال میانگین بارش در استان به 156 میلیمتر رسید گفت: این میزان بارش نسبت به پاییز سال گذشته 409.5 درصد(بیش از چهار برابر) افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 22 December 2018

منصور رحمانیان گفت: در سه ماهه پاییز امسال میانگین بارش در استان البرز به 156.2 میلیمتر رسید، این میانگین در پاییز سال گذشته 30.7 میلیمتر بود.

وی افزود: این ارقام نشان می‌دهد که بارندگی پاییز امسال نسبت به سال گذشته 409.5 درصد بیشتر و با افزایشی چهار برابر همراه بوده است.

رحمانیان افزود: میانگین بارش در بلندمدت استان در بازه زمانی پاییز 112.4 میلیمتر است که بارش‌های امسال از افزایش 43.8 میلیمتری و 39 درصدی نسبت به دوره 30 ساله حکایت دارد.

این مسئول در خصوص پیش‌بینی بارش‌های استان در زمستان هم اعلام کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بارندگی‌های زمستانی در البرز نرمال و مقداری بیشتر از نرمال خواهد بود اما ظرف 10 روز آینده این موضوع به صورت دقیق‌تر برآورد خواهد شد.

وی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی در هفته جاری گفت: امروز شنبه یکم دی ماه و فردا هوا در استان پایدار و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آلاینده‌ها به حداکثر میزان خود خواهد رسید و برای روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال بارندگی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار