کد خبر: ۶۹۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 19 December 2018
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات و موانع پیش روی صنعتگران، اندیشمندان، پژوهشگران و مولدین استان رفع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: نمایشگاه‌ها همواره یک حلقه تولید علم و مصرف محصول تولید هستند.

وی با بیان اینکه این حلقه بسیار مهم و ارزشمند است، افزود: تبیین، عرضه و بازاریابی از اهداف مهم نمایشگاه‌ها بوده که باید با دقت و مراقبت نگاه کرد و آن‌ها را توسعه داد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: پژوهش‌ها و تحقیقات عرضه شده نشان از ظرفیت‌ها و استعداد استان برای توسعه دارد.

آیت الله ملک حسینی با تاکید بر استفاده از تولید فکر و اندیشه و تبدیل آن به محصول، عنوان کرد: باید دانش و اندیشه مربوط به کار و کار مربوط به ثروت برای جامعه باشد که نمایشگاه‌ها ابراز خوبی در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه مردم و اصحاب صنایع باید خدمات صورت گرفته را مشاهده و چگونگی استفاده از آن‌ها را دریابند، ادامه داد: مسئولان نیز باید با حضور در این نمایشگاه‌ها ملزومات را فراهم و مشکلات و موانع پیش روی صنعتگران، اندیشمندان، پژوهشگران و مولدین را رفع کنند.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه باعث افتخار و عزت است که پژوهشگران ما با اندیشه خود برای رشد و توسعه استان گام بر می‌دارند، افزود: تمامی مسئولان باید در راستای انجام وظایف خود اقدام کنند.
 
آیت الله ملک‌حسینی: موانع پیش روی صنعت کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار