مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از آمادگی برای راه اندازی نمایندگی این اداره کل در شهرستان دهلران تا دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 19 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی عزیزی با اشاره به وجود 53 بقعه متبرکه در استان که برخی نیز در کشور مطرح هستند، افزود: بیشترین بقاع متبرکه استان در شهرستان دهلران است و با توجه به این مهم و درخواست مسئولان و مردم دهلران آمادگی داریم در صورت تامین مکان، برای پیگیری مسایل و مشکلات مساجد و بقاع متبرکه نمایندگی اوقاف را در شهرستان تا دهه فجر سال جاری افتتاح کنیم.

وی از تلاش برای تبدیل شدن امامزاده ها به قطب فرهنگی خبر داد و گفت: حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی در استان و شهرستان ها می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام از افزایش 30 درصدی میزان موقوفات استان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: میزان موقوفات طی 9 ماهه سال جاری نسبت به دوره گذشته پارسال از رشد 30 درصدی برخوردار است.

عزیزی با اشاره به اجرای طرح های تفریحی و گردشگری در کنار امامزاده ها و حمایت از این طرح در جهت اشتغال گفت: آماده همکاری با مجریان این طرح ها هستیم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل اوقاف همچنین با فرماندار دهلران دیدار کرد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار