رئیس پلیس راه استان البرز از شناسایی 45 نقطه حادثه خیز در جاده کرج -چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 17 December 2018

 سرهنگ رضا گودرزی گفت:  از مجموع 45 نقطه حادثه خیز در استان البرز، 29 مورد در آزادراه تهران - کرج و کرج -قزوین و 16 مورد در جاده کرج- چالوس است.

وی اضافه کرد: عمده نقاط حادثه خیز در محور کرج- چالوس در محدوده پیچ‌ها و ورودی‌های تونل‌ها است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از حوادث در محدوده آزادراهی، رفع اختلاف سطح آسفالت و شانه خاکی و اختلاف سطح و حاشیه راه، نصب تابلوهای هشدار دهنده، مقاوم سازی دیواره تونل‌ها، ایمن سازی، نصب نیوجرسی در نقاط پرحادثه، نصب چراغ چشمک زن، هم سطح سازی اختلاف سطح جاده و نصب روشنایی در نقاط کور از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی گفت : با توجه به این که جاده کرج - چالوس محور کوهستانی است و شرایط ویژه‌ای دارد ایمن‌سازی آن به ویژه در فصول سرد سال الزامی است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: با توجه به بارش نزولات جوی و لغزنده بودن جاده و احتمال سقوط بهمن، ایجاد ابرو و لق‌گیری سنگ‌ها در نقاط حادثه خیز و ایمنی جاده به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان این که بیشترین خطر، مربوط به ریزش سنگ در جاده کرج- چالوس مربوط به محدوده امام چشمه تا کندوان است از رانندگان خواست حتی المقدور در این مناطق توقف نکنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه یک دستگاه دوربین در قسمت ورودی و خروجی تونل کندوان از طریق پاسگاه کندوان تحت کنترل است تصریح کرد: تخلفات در داخل تونل و محدوده آن که بیشترین تصادفات در این نقطه رخ می‌دهد لحظه به لحظه تحت نظارت پلیس بوده و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

برچسب ها: پلیس راه ، جاده چالوس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار