صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد در خراسان رضوی به مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و 973 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا کرده است.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، اسماعیل رحمانی، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و 973 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه را باارزش بیش از 38 میلیارد و 950 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.

وی اظهار کرد: تسهیلات پرداخت‌شده در قالب شش هزار و 389 فقره امور کارگشایی، 430 فقره خرید و ساخت مسکن، 43 فقره ودیعه مسکن، هزار و 66 فقره اشتغال‌زایی و 45 فقره از محل مشارکت خیران پرداخت‌شده است.

رحمانی به جذب 223 هزار و 676 سپرده‌گذاری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و بیان کرد: با این تعداد سپرده بیش از 57 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار نزد صندوق قرض‌الحسنه جذب‌شده است.

وی با شاره به اینکه جذب سپرده در سال گذشته 176 هزار و 816 مورد باارزش بیش از 36 میلیارد تومان ادامه داد: سپرده‌گذاری‌ها از گروه‌های پزشکان طرف قرارداد با کمیته امداد، اکرام ایتام و محسنین، کارکنان، مددجویان، مراکز نیکوکاری و مشتریان عادی جذب‌شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت خراسان رضوی به پرداخت 19 هزار و 865 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از 84 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: تسهیلات پرداخت‌شده شامل 16 هزار 908 فقره در بخش حمایت، دو هزار و 810 فقره در بخش اشتغال و 62 مورد در بخش خرید و ساخت مسکن و 85 فقره نیز از محل مشارکت خیران در همه سرفصل‌های فوق بوده است.

وی با اعلام اینکه این صندوق به‌عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان محسوب می‌شود افزود: با ایجاد تعامل با بانک‌ها نسبت به فراهم کردن زمینه پرداخت آسان تسهیلات اشتغال به مددجویان اقدام شده است.

رحمانی به کسب رتبه اول صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در بخش‌های جذب سپرده و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در کشور اشاره کرد و افزود: تسهیلات پرداختی به نیازمندان جهت حل مشکلات اساسی مسکن، درمان، جهیزیه و دیگر امور ضروری زندگی آن‌ها بوده و به‌نوعی خدمات ارائه‌شده موجب توانمندی خانواده‌ها در موضوعات و مشکلات مذکور شده است.

شایسته ذکر است: صندوق امداد ولایت خراسان رضوی در مشهد مقدس و به آدرس بلوار قرنی-(چهارراه میدان بار) نرسیده به قرنی ۷ قرار دارد و آماده جذب سپرده‌گذاری خیران و مردم نیکوکار است تا زمینه کمک به نیازهای ضروری و مهم خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از محل آن‌ها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار