۱۵۰۰ بسته ویژه بمناسبت شب یلدا توسط کمیته امداد خوی میان نیازمندان توزیع میشود.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 15 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

در آستانه یلدای ۱۳۹۷ به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خوی ۱۵۰۰ بسته ویژه بین نیازمندان توزیع خواهد شد .

قادر ولی نژاد رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان خوی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع شده بود گفت : امسال بنا داریم با همکاری و همت خیرین و مردم نوع دوست ۱۵۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع کنیم .

وی تصریح کرد : شب یلدا از آداب و سنن قدیمی در ایران اسلامی می باشد که علاوه بر برپایی آئین شکر گذاری از نعمات بی دریغ پروردگار موجبات صله ارحام را فراهم نموده و سبب استحکام بنیان خانواده و عیادت بزرگان‌می شود .

مسوول کمیته امدادادامه داد : با توجه به اینکه خانواده هایی از ایتام عزیز و نیازمندان و بیماران صعب العلاج بخاطر مشکلات مالی در فراهم نمودن اندک وسایل پذیرایی از خویش و اقوام نه تنها ازین سنت حسنه بهره ای نمی برند بلکه این موضوع بار مضاعف روحی و روانی نیز بر خانواده ها تحمیل می کند.

وی افزود : امسال نیز اصناف و کسبه مومن و خیرین نوع دوست خوی به تبعیت از دستورات خداوند و سفارش نبی اکرم اسلام ص و ائمه معصومین به یاری خانواده های محروم و مستضعف خواهند شتافت و شادی هایشان را با این خانواده ها تقسیم خواهند نمود .

ولی نژاد در پایان سخنان خود گفت : به منظور بهره مندی از اعانات و مساعدت های سخاوتمندانه اتحادیه های محترم اصناف و خیرین نوع دوست در قالب کمک های نقدی و کالایی از جمله شرینی و آجیل و میوه شماره حساب کمیته امداد خوی نزد بانک ملی :
۰۱۰۴۹۷۶۹۴۵۰۰۷
و شماره تلفن های هماهنگی برای دریافت مساعدت های نقدی و کالایی :
۰۹۱۴ ۱۶۳۶۲۶۵
۳۶۳۵۴۰۰۰
آماده دریافت کمک ها می باشند .

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار