گودرز چگینی با بیان اینکه خرید گندم از کشاورزان البرزی حداکثر مصرف ۲ ماه استان البرز را کفاف می دهد، گفت: این استان در مصرف آرد بیشتر مصرف کننده است و بیشترین آرد از استان های گندم خیز خریداری می شود.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 15 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ گودرز چگینی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز درخصوص ذخیره گندم در سیلوهای البرز اظهار کرد: خرید گندم از کشاورزان البرز به میزان اندکی صورت گرفت که کفاف حداکثر ۲ ماه را می دهد.

وی افزود: بیشترین خرید گندم ما از استان های گندم خیز از جمله خوزستان، فارس، ایلام، اردبیل، زنجان و لرستان و ... می باشد در صورتی که مصرف ماهانه استان البرز ۲۰ هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: نظارت و بازرسی کیفیت نان در نانوایی ها اصولا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود با این حال بازرسین شرکت غله به همراه اکیپ صنعت و معدن از کارخانجات آرد و نانوایان بازرسی های مستمر دارند و در خصوص کیفیت و کمیت آرد و نان نظارت های لازم را اعمال می کنند.

چگینی در پایان بااشاره به آخرین تصمیمات در خصوص افزایش قیمت نان گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در آرد و نان وجود ندارد و اگرمواردی هم مشاهده شده است قطعا همکاران بازرسین برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار