وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه یکی از اهداف سرویسهای جاسوسی برای ضربه زدن به نظام اسلامی آسیب رساندن به روان انسان ها است گفت: امنیت و آرامش مردم مهمترین هدف وزارت اطلاعات است.
کد خبر: ۶۸۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 12 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان البرز افزود: این حق طبیعی مردم است که امنیت  برای آنان تامین شود.
دکتر علوی گفت: امنیت  و توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و اگر کرامت انسان ها حفظ  شود سراغ کار خلاف نمی روند.
وی افزود: اگر این فرهنگ درجامعه پیاده شود جامعه بیمه خواهد شد و امروز با رفتار درست از قبیل پرهیز از دورغ گویی، تهمت و حرمت شکنی می توان بسیاری از ارزشهای اخلاقی و انقلابی را درجامعه پیاده کرد.
دکتر علوی ادامه داد: اخیرا شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن با هدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شدند.
وزیراطلاعات اضافه کرد:  فعالیت های صورت گرفته در مبارزه با تروریسم از سال های 92 تا کنون بیشتر بوده و بسیاری از اقدامات تروریستی با تلاش سربازان گمنام آقا امام زمان عج شناسایی و خنثی شده است .
وزیر اطلاعات یاد آورشد: اکنون با روش های پیچیده اطلاعاتی تروریست ها عمل می کنند که به رغم وجود  این شرایط  سربازان گمنام امام زمان عج همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق را مانند ایران اسلامی ندارد.
دکتر علوی اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی اعم از سپاه ، بسیج، ناجا، قوه قضائیه و نیروهای مسلح تحت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی تمام این پنجه های امنیتی به صورت یک مشت درآمده و بر فرق دشمن وارد امده است.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه چند سالی از عمر تاسیس استان البرز نمی گذرد گفت: این استان با توجه به جوان بودن نیازمند مراقبت های خاصی است که باید مدیران با تلاش های جدی تر جهادی عمل کنند.
دکتر علوی گفت: با تلاش بیشتر باید البرز را به پای سایر استانهای دیگر رساند که سابقه طولانی در استان شدن دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار