استاندار ایلام خواستارشد؛
استاندار ایلام خواستار پاسخگویی دستگاه هایی که کمتر از 10 درصد پست های مدیریتی خود را از بانوان انتخاب کرده اند، شد.
کد خبر: ۶۸۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 11 December 2018

استاندار ایلام گفت: اداراتی که کمتر از 10 درصد پست های مدیریتی خود را از بانوان انتخاب کرده اند، پاسخگو باشند.

به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای راهبری توسعه منابع استان از اختصاص میانگین 18 درصد مناصب مدیریتی استان به بانوان خبر داد و گفت: در جلسه قبل این شورا مقرر شد که تا پایان شهریورماه 10 درصد پست های مدیریتی دستگاه های اجرایی به بانوان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: این مهم باید مورد بررسی قرار گیرد و در جلسه آینده این شورا اداراتی که کمتر از 10 درصد از پست های مدیریتی خود را به بانوان اختصاص داده اند، علت عدم اجرایی شدن این تصمیم را اعلام کنند.

وی تأکید کرد: در برنامه تحول اداری ابلاغ شده از طرف دولت دستگاه ها موظف شده اند تا پایان اجرای برنامه ششم توسعه حداقل 30 درصد پست های مدیریتی خود را به بانوان اختصاص دهند و در این راستا دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به انتصاب بانوان توانمند دستگاههای اجرایی اقدام نمایند.

وی همچنین در خصوص رعایت حقوق شهروندی و رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی بیان داشت: باید نسبت به دستیابی به آمارهای واقعی و صحیح پژوهش میدانی در این خصوص در سطح ادارات استان صورت گرفته و میزان رضایتمندی مردم و رعایت حقوق شهروندی در استان به صورت واقعی مشخص شود.

نماینده ی عالی دولت در استان بر همدلی و هم افزایی مدیران با یکدیگر تأکید کرد و گفت: مدیران از حاشیه های سیاسی و مسائل مدیریتی بین یکدیگر دوری کنند و در ارائه گزارش ها و آمارها به مرکز در خصوص یک موضوع واحد اتفاق نظر لازم را با یکدیگر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار