هواشناسی استان با توجه به استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی برای شهرستان‌های استان طی روزهای آینده افزایش آلاینده‌های جوی را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۶۸۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 11 December 2018

منصور رحمانیان با اشاره به بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی که حکایت از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد، گفت: پی آمد استقرار چنین جوی اسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: پیش‌بینی می‌شود به دلیل رخداد وارونگی در سطوح میانی جو افزایش آلاینده‌ها را طی روزهای آینده شاهد باشیم.

هوای شهرستان‌های البرز ناسالم است

وی در بخش دیگری تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود بسیاری از نقاط استان طی دو روز آینده کمینه دمای نزدیک به صفر درجه را تجربه کنند.

رحمانیان وضعیت کیفی هوای شهرستان طالقان را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوا در این شهرستان صفر درجه سانتی‌گراد است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: شرایط کیفی هوای شهرستان‌های هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد.

دمای هوای دیزین منفی ۶ درجه سانتی‌گراد است

وی کمینه دمای هوای امروز منطقه دیزین را منفی ۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: افزایش آلاینده‌ها برای بسیاری از شهرستان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرعت باد در این محور ۲۸ کیلومتر بر ساعت است و آسمان نیز کمی تا قسمتی ابری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار