شهردار کرج گفت: با متعادل شدن قیمت قیر، ظرفیت تولید آسفالت کارخانه آسفالت شهرداری افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 10 December 2018

علی اصغر کمالی زاده در نشست شورای معاونین اظهار کرد: با بالا رفتن ناگهانی قیمت قیر در ماه‌های گذشته، فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: با آرام شدن جو پیش آمده و با کاهش نوسانات قیمتی، شاهد تعادل در قیمت قیر به عنوان مهمترین ماده تولید آسفالت بودیم.

وی افزود: با متعادل شدن قیمت قیر، مشکل کارخانه آسفالت برای تأمین مواد اولیه تا حد زیادی برطرف و میزان تولید آن افزایش یافته است.

این مسئول توضیح داد: بدون شک تولید آسفالت بیشتر نوید بخش خدمات‌رسانی بهتر شهرداری برای اجرای طرح‌های آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌های شهر است.

وی اظهار کرد: یکی از عمده ترین گلایه هایی که مردم در تماس با سامانه 137 مطرح می‌کنند وضعیت نامناسب آسفالت است که امید است با تغییرات پیش آمده، در مسیر جلب رضایت شهروندان در این بخش گام‌های جدی برداشته شود.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اظهار کرد: توسعه این ساخت و سازها نتیجه ای جز گسترش بافت فرسوده ندارد.

کمالی زاده ابراز کرد: امروزه ساخت و ساز غیر مجاز در محلات قدیمی و حاشیه‌ای به دغدغه ای برای مسئولان مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی افزود: با راه اندازی دفاتر تسهیلگری و همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری به دنبال کاهش بافت فرسوده و جلوگیری از گسترش آن در کرج هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار