نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با اشاره به وضعیت معیشتی کارکنان بیمارستان با توجه به حدود یکسال حقوق معوقه، گفت: مواردی داشته‌ایم که خانواده برخی از پرسنل به دلیل مشکلات دچار فروپاشی شده، برخی مجبور شده‌اند خانه یا ماشین خود را بفروشند یا از پس‌انداز خود خرج کنند و حتی برخی اعلام کرده بودند که می‌خواهند کلیه خود را بفروشند.
کد خبر: ۶۸۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 09 December 2018

قاسم طاهری از تجمع مجدد پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه خبر داد و گفت: امروز یکشنبه 18 آذر جلسه‌ای برای بررسی وضعیت بیمارستان برگزار گردید و قرار شد پنج میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از حقوق پرسنل به بیمارستان تزریق شود.

طاهری افزود: اگرچه تاکنون وعده‌های زیادی مشابه این تصمیم به پرسنل داده شده است اما در این جلسه تأکید زیادی از طرف مسئولان از جمله سرپرست استانداری البرز برای پرداخت این مبلغ شد.

وی در خصوص معیشت کارکنان بیمارستان با توجه به یکسال حقوق معوقه نیز خاطرنشان کرد: مواردی داشته‌ایم که خانواده برخی از پرسنل به دلیل مشکلات دچار فروپاشی شده، برخی مجبور شده‌اند خانه یا ماشین خود را بفروشند یا از پس‌انداز خود خرج کنند و حتی برخی اعلام کرده بودند که می‌خواهند کلیه خود را بفروشند.

طاهری اظهار کرد: در هر حال امیدواریم این بار وعده مسئولان برای پرداخت بخشی از حقوق معوقه کارکنان محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار