رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد تاکید کرد؛
رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای پنجم بر هدایت سرمایه های خرد و کلان به سمت توسعه و عمران مشهد تاکید دارد ولی سعی می‌کنیم مکانیزمی اعتماد آفرین را ایجاد کنیم تا از سرمایه مردم حراست شده و سود دهی مناسب داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، احمد نوروزی در ارتباط با طرح بارش باران اظهار کرد: سرمایه‌های خرد یکی از بهترین سرمایه‌های است که می‌توان آن را سازمان‌دهی کرد و این سرمایه‌ها که حجم بسیار وسیعی را در برمی‌گیرد، می‌توانند تأثیر زیادی را در توسعه مشهد داشته باشد به شرطی که اعتمادآفرینی انجام شود و مدیریت کار نیز در اختیار بخش خصوصی باشد درواقع شهرداری و دولت باید سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند اما برای اجرا، کار را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی بیان کرد: اما درزمانی که طرح بارش باران مطرح شد عملا تمام فعالیت‌های اقتصادی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که محوریت با بخش خصوصی نبود در حالی‌که شرط موفقیت حضور بخش خصوصی و البته تحت نظارت می‌باشد. 

رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بخش دولتی و نهادهای عمومی در حوزه اقتصادی مجموعه‌های ناموفقی هستند و تبعاتی منفی فراوانی برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کنند.

نوروزی افزود: به این معنا که با تغییر سیاست، تغییر مدیریت و یا تغییر در اعضای شورای اسلامی شهر سیستم‌ها و رفتارها تغییر می‌کند و تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد اگرچه که ما در شورای پنجم سعی کردیم هر قرارداد و یا توافقی از گذشته بوده به آن پایبند باشیم.

وی گفت: اما با این‌حال طرح بارش باران در همان دوره نتوانست موفق باشد و درواقع آن طرحی که پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شد در همان دوره شکست خورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: البته شورای پنجم بر هدایت سرمایه های خرد و کلان به سمت توسعه.و عمران مشهد تاکید دارد ولی سعی می‌کنیم مکانیزمی اعتماد آفرین را ایجاد کنیم تا از سرمایه مردم حراست شده و سود دهی مناسب داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار