رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز گفت: مرغ و تخم‌مرغ نسبت به سایر اقلام افزایش قیمت آنچنانی نداشته است.
کد خبر: ۶۸۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 03 December 2018

کاظم حاج محمدی گفت: در شرایط فعلی که قیمت بسیاری از اقلام نوسان دارد، قیمت مرغ و تخم مرغ در سکون است و در چند روز اخیر شاهد تغییر قیمت آنچنانی در این محصولات نبوده‌ایم.

وی از واردات تخم مرغ از کشور ترکیه خبر داد و گفت: برای تنظیم بازار و کاهش قیمت تخم مرغ اقدام به واردات از کشور ترکیه شده است و امیدواریم با این واردات، قیمت‌ها کاهش پیدا کرده و وضعیت بازار مساعد شود.

حاج محمدی در خصوص قیمت تخم مرغ وارداتی اعلام کرد: قیمت این نوع تخم مرغ شانه‌ای ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز در خصوص افزایش قیمت این اقلام گفت: این مسئله صحیح است که افزایش قیمت داشته‌ایم اما نسبت به سایر محصولات این افزایش قیمت بسیار ناچیز است، البته با توجه به مراحل تولید و به ثمر رسیدن این اقلام   قیمت تمام شده باید درحدی باشد که سود مورد نظر تولید کننده کسب شود تا توانایی ادامه تولید را داشته باشند.

حاج محمدی در رابطه با قیمت مرغ گرم اظهار کرد: قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۱ هزار تومان است که البته وابسته به عرضه و تقاضا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مصرف کنندگان از حجم و مقدار خرید خود بکاهند با کاهش قیمت روبه رو می‌شویم و همچنین که اگر حجم خرید افزایش پیدا کند قیمت ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: اتحادیه مرغ ، قیمت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار