پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز در یک عملیات اطلاعاتی، بزرگترین محموله شیشه سال جاری به وزن 9 کیلو را کشف کرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 02 December 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان:بنا بر اعلام رئیس دادگستری نی‌ریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک اقدام اطلاعاتی و آگاهی از انتقال مقدار زیادی ماده مخدر صنعتی شیشه از شرق به مرکز کشور، اقدامات اطلاعاتی- عملیاتی را در خفا و از استانهای همجوار آغاز کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: پس از انجام این اقدامات، کارآگاهان مبارزه با مواد مخدر از زمان تقریبی عبور این محموله (پنجشنبه 8 آذر به بعد) از شهرستان آگاهی یافتند. چندین تیم عملیاتی از دیگر بخشهای فرماندهی انتظامی شهرستان برای همکاری آماده و در مکانهای مختلف مستقر شدند. 2 اکیپ گشت نامحسوس نیز محورهای ورودی شهرستان را زیر نظر گرفتند. تا این که یکی از تیمها در ساعت 3:30 بامداد جمعه 9 آذر، به یک پژو 405 که ایست و بازرسی قطرویه را گذرانده بود، مشکوک شده و احتمال اسکورت بودنش را مد نظر قرار داد.

این خودرو حدود 20 کیلومتر تحت رصد نامحسوس 2 تیم عملیاتی قرار گرفت. پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس، سرانجام در ساعت 4:30 یک پراید که احتمال می‌رفت حامل محموله مواد مخدر باشد، توسط تیم دیگری از مأموران گشت مشاهده شد. این پراید توانسته بود با استفاده از تاریکی شب، از راه‌های خاکی و فرعی عبور کند.

بلافاصله پراید تک سرنشین تحت مراقبت کامل قرار گرفت. در ساعت 5 بامداد جمعه، با هماهنگی‌های انجام شده و در حالی که یک تیم عملیاتی از پشت سر مراقب این خودرو بود، تیم دیگر جاده را در میان گردنه لای‌رز و در یک نقطه کور بست. خودرو متوقف شد و راننده که جوانی حدوداً 30 ساله و اهل زابل بود، گفت که در راه رفتن به بیمارستانهای شیراز است و عجله دارد و برای فریب مأموران اقدام به درگیری لفظی کرد. اما کارآگاهان کارکشته با انتقال خودرو به پارکینگ پلیس راه نی‌ریز و در بازرسی دقیق و کمتر از 20 دقیقه، بزرگترین محموله شیشه سال جاری شهرستان به وزن 9 کیلو را از درون یک جاسازی ماهرانه کشف کردند.

با دستگیری این قاچاقچی جوان و توقیف خودرو، تحقیقات از وی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: کشف ، شیشه ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار