رییس اتاق اصناف البرز گفت: هیچ واحد نانوایی نمی‌تواند به دلخواه خود و به بهانه مصرف آرد با کیفیت و آزاد هر قیمتی که دوست دارد روی نانی که به مردم عرضه می‌کند بگذارد.
کد خبر: ۶۸۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 01 December 2018

حمید کریمی در پاسخ به دلیل گران فروشی برخی واحدهای نانوایی استان اظهار کرد: نرخ نان در نانوایی‌های دولتی و آزاد پز مشخص است و هیچ واحدی حق ندارد بیش از نرخ مصوب، نان به دست مشتری بدهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نان یکی از مهمترین کالای سبد غذایی خانوارهای ایرانی است، حساسیت زیادی در قیمت‌گذاری آن وجود دارد.

وی افزود: همه اقشار جامعه از مرفه تا فقیر، از بزرگ تا کوچک هر روز لااقل در یکی از وعده‌های غذایی خود نان مصرف می‌کنند به همین دلیل باید قیمت نان به گونه‌ای باشد که همه توان خرید آن را داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: هیچ واحد نانوایی نمی‌تواند به دلخواه خود و به بهانه مصرف آرد با کیفیت و آزاد هر قیمتی که دوست دارد روی نانی که به مردم عرضه می‌کند بگذارد.

کریمی ابراز کرد: بدون شک اگر بازرسان اصناف در بازدید از واحدهای نانوایی متوجه گران فروشی این واحدها شوند، برخورد قانونی مقتضی را بدون اغماض صورت می‌دهند.

رییس اتاق اصناف البرز گفت: مردم نیز در صورت مشاهده گران فروشی و تخلف از سوی واحدهای نان فروشی مراتب را به بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود. 

برچسب ها: اتاق اصناف ، نان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار