رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی سه روزه بمنظور افزایش ایمنی سفر در جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 23 November 2018

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی سه روزه بمنظور افزایش ایمنی سفر در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رئیس پلیس راه مازندران، با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز جمعه یکم از جاده هراز ممنوع شد.
وی گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه از جاده هراز ممنوع می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

جاده چالوس ۲ و ۴ آذرماه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز جمعه ۲ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز دوم و چهارم آذرماه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار