نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه صنعت، گفت: فعالیت‌های صنعتی و تولیدی استان البرز رضایت‌بخش است.
کد خبر: ۶۷۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 14 November 2018

عزیز اکبریان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از چند کارخانه صنعتی بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم وجود مشکلات موجود وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان امیدوارکننده است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه صنعت مشکلاتی همچون برق، سرمایه در گردش، ارز و گمرک وجود دارد، گفت: خوشبختانه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی استان رضایت‌بخش است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی استان، گفت: مشکلات مطرح‌شده به وزیر صنعت و معاون اول رئیس‌جمهور منتقل خواهد شد.

اکبریان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیران صنعتی استان، گفت: کارنامه مدیران صنعتی استان، کارنامه‌ای قابل دفاع و خوب است، دولت باید اختیارات مدیران استانی را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

وی بابیان اینکه این مسئله که باید از پایتخت تمرکززدایی کرده و اختیارات بیشتری را به دستگاه‌های استانی تفویض شود به دولت منتقل‌شده است، گفت: در صورت تحقق این مهم استان‌ها می‌توانند با ابتکار عمل خود، موفقیت‌های بیشتری را رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار