عضو شورای فرهنگی استان البرز گفت : بی شک تصویب لایحه CTF علاوه بر اینکه هیچ مشکلی را از کشور رفع نخواهد کرد بلکه مشکلی نیز به مشکلات کشور اضافه می کند.
کد خبر: ۶۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 14 November 2018

امیدیان جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا و عضو شورای فرهنگی استان البرز در همایش سیاسی  لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) برگزار شد، گفت :دشمن اصرار دارد که جمهوری اسلامی ایران معاهدات FATF را تصویب کند چون از جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و استقامت ایستاده است تصریح کرد :ملت ایران با استقامت و با اقتدار از منافع ملی خودش دفاع خواهد گرفت و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از کسی اجازه نمی گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود :یکی از خطرات CFT آن است که دشمن هر کاری که میخواهد انجام می دهد و تمام قانون هایی که وضع و تصویب میکنیم باید در اختیار آنها گذاشته شود.

امیدیان گفت: بی شک تصویب این لایحه علاوه بر اینکه هیچ مشکلی را از کشور رفع نخواهد کرد بلکه مشکلی نیز به مشکلات کشور اضافه می کند.

وی اظهار داشت : دشمن می خواهد با تصویب  CFT تمام اورگانهای نظامی و امنیتی ما را تروریسم بداند ولی ملت ما همیشه در همه ی صحنه ها سیلی محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران زده است.

عضو شورای فرهنگی استان البرز با بیان اینکه یک تبانی هماهنگ در داخل و بیرون از کشور برای تصویب  FATF شکل‌گرفته است، اظهار داشت: ما اگر این قانون را بپذیریم یک اتاق شیشه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی خود ایجاد می‌کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار