فرمانده انتظامی استان البرز گفت : ریشه و اساس شهادت در باورهای دینی و اعتقادی مردم انقلابی ایران نقش بسته است.
کد خبر: ۶۷۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 14 November 2018

سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با خانواده شهید«حسن انگوران نبی» و جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» افزود: شهادت فرزندان این مرز و بوم نشانگر اعتقاد راسخ آن ها به مفهوم معنوی شهادت و فداکاری در راه ارزشهای والای انسانی است .
وی اضافه کرد : فرزندان عزیز ملت ایران در راه اعتلای آرمان ها و اعتقادات پاک خود از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی دفاع کرده و با فدا کردن جان خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
محمدیان افزود: برکت، بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری های جانبازان است و درحقیقت وارثان اصلی این نظام خانواده های شهداء و ایثارگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند چراکه باصبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت را دادند.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با حضور در منزل جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» گفت: جانبازان میراث داران عرصه 8 سال دفاع مقدس و دفاع از امنیت کشورند و هم اکنون وظیفه آنها خطیر تر از زمان جنگ است ، چرا که امروز دشمن بنیان خانواده های اسلامی و به خصوص نسل جوان را هدف قرار داده است و وظیفه جانبازان در این برهه از زمان، روشنگری و امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و ایثارگران درآن پای نهادندپاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با انواع توطئه های سخت و نرم مارا از مسیر اصلی خود منحرف سازند.
درپایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام شامخ شهداء و بازماندگان آن ها تجلیل شد .
شهید سرافراز «حسن انگوران نبی» در تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال 63 در درگیری با اراذل و اوباش در منطقه عظیمیه کرج براثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد .
جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» نیز در تاریخ 5 فروردین ماه سال 78 در منطقه زابل حین اجرای ماموریت بر اثر واژگونی خودرو مجروح می شود .
استان البرز پنج هزارو 250 شهید تقدیم آرمان والای انقلاب اسلامی کرده واین استان دارای 17هزار جانباز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار