فرماندار کرج با بیان اینکه شهر کرج به واسطه مهاجر پذیری با ساخت و ساز غیر مجاز دست به گریبان بوده است،گفت:ساخت و ساز غیر ایمن سبب شلوغی شهر کرج شده است.
کد خبر: ۶۷۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 13 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سیروس شفقی در جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیر مجاز ویژه شهرستان کرج که در سالن جلسات فرمانداری کرج برگزار شد،اظهار داشت: شهر کرج از گذشته با  مشکل ساخت و ساز غیرمجاز دست به گریبان بوده و این موضوع به دلیل مهاجرت پذیری در این شهر بوده است.

وی با اشاره به اینکه  مهاجر پذیری  بودن  شهر کرج سبب  سودجویی برخی از سازندگان مسکن شده است،افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز و غیرایمن موجب شلوغ شدن این شهر شده است.

فرماندار کرج با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز کرج باید ساماندهی شود،بیان کرد: در کمیسون‌های ماده 100 باید مشکلات  حل شود تا بتوان برای این شهر و ساخت و سازهای غیر مجاز آن فکری کرد.

در این جلسه شریف کاظمی معاون عمرانی فرمانداری کرج با بیان اینکه برگزاری کمیته‌هایی در این زمینه با همراهی شهرداری‌های کرج برای آسیب شناسی دراین حوزه برگزار می شود،گفت: امروز در کرج شاهد شهرک‌هایی  هستیم که جلوه خوبی ندارد و در قالب مکان‌های  ناهنجار به این شهر متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر به این معضلات بی توجهی باشیم تبعات جبران ناپذیری به همراه دارد، گفت: ما برای  تخصیص و جانمایی سرانه‌های خدماتی دچار مشکل هستیم پس باید زیرساخت و سازها  را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار