مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: ۸۰ روستا در محور کرج - چالوس و شهرستان طالقان تا سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 13 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسمپور با اشاره به اقداماتی که در حوزه گازرسانی روستایی در استان انجام‌ شده است، اظهار کرد: گازرسانی به نقاط روستایی صعب‌العبور استان در حال انجام است، این مهم خواسته دیرینه اهالی روستاهای محور کرج - چالوس و شهرستان طالقان بوده است.

وی اضافه کرد: گازرسانی به روستاهای واقع در محور کرج - چالوس با مشکل حریم راه مواجه بود که با پیگیری‌های انجام‌شده این مانع برطرف شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با وزیر راه، گفت: جلساتی نیز با حضور معاونان وزیر راه برگزار شد تا گره‌های موجود باز و مشکلات حل شود.

قاسمپور با تأکید بر اینکه تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای انجام عملیات گازرسانی منظور شده است، گفت: در کل ۸۰ روستا در محور کرج - چالوس و شهرستان طالقان تا یک سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از ۳۰۰ روستای استان حدود ۱۵۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ با گازرسانی به ۱۵۰ مورد باقیمانده کل روستاهای استان البرز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار