رئیس اتحادیه کامیونداران البرز در خصوص روند توزیع لاستیک بین رانندگان کامیون گفت: برخی از رانندگان سری دوم لاستیک مورد نیاز را دریافت کرده‌اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله‌های لازم برای دریافت لاستیک با قیمت قبلی و مصوب دریافت کنند.
کد خبر: ۶۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 13 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ ناصر کاویانی در خصوص مشکلات ایجاد شده برای این صنف گفت: تأمین لاستیک مورد نیاز کامیونداران   در مرحله خوبی قرار دارد و اکثر رانندگان لاستیک مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کرده و می‌کنند.

وی در خصوص مشکل بیمه کامیونداران نیز اظهار کرد: رانندگانی که از سال ۹۳ بیمه تأمین اجتماعی آنها قطع شده بود هنوز نتوانسته‌اند دوباره خود را بیمه کنند و هنوز درگیر مشکلاتی هستند، البته صحبت‌هایی با مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی برای رفع مشکل شده تا افرادی که قبل از سال ۹۳ بیمه آنها قطع شده به ترتیب و تدریجی برای حل مشکلات خود اقدام کن ند.

کاویانی در خصوص افزایش نرخ حمل بار برای کامیونداران نیز اعلام کرد: صحبت‌هایی برای این موضوع شده تا بخشی از مشکل حل شود البته این افزایش نرخ باید منطقی و با فراهم شدن مقدمات صورت بگیرد تا برخی افراد سودجو و منفعت طلب از این شرایط به نفع خود و ضرر کامیون داران استفاده نکنند.

رئیس اتحادیه کامیون داران به فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی نیز اشاره کرد و گفت:  ما از ابتدا با شرکت‌های حمل نقل اینترنتی مشکل داشته‌ایم زیرا فضای کار را برای کسانی که کامیونداری شغل اول آنها و به نوعی تنها راه معاش آنهاست محدود کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: اما این تنها مشکل ما نیست و کاهش تولید شرکت‌ها و کارخانه‌ها در نتیجه کمبود بار هم از مشکلات اساسی ماست؛ این مسئله در حدی است که برخی رانندگان حتی یک بار هم در طول روز جا به جا نمی‌کنند؛ ولی ما امیدوار هستیم با افزایش تولید داخلی این مشکل هم مرتفع شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار