مدیر کل امور گمرکی و ترانزیت کالای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از رشد ۳۵درصدی درآمد امور گمرکی و ترانزیت کالا در منطقه ویژه پیام در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 06 November 2018

محمد صادق قبله گاهی با اشاره به این خبر اظهار کرد: این رشد در آمدها در حالیست که در سال جاری به دلیل نوسانات نرخ ارز و عدم تعادل بازارهای اقتصادی ناشی از شوک خروج آمریکا از برجام وضعیت خوبی در اقتصاد کشور پیش بینی نمی شد و علیرغم اختلالات شدید در تامین ارز برای فعالان اقتصادی و نبود ثبات طی ماه های اخیر، مجموعه پیام همچنان به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت است .

قبله گاهی درادامه به حجم بالای ورود و خروج کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام اشاره کرد و افزود: تعداد ورود و خروج کانتینرها به منطقه در مهرماه ۹۷ معادل ۱۲۹۵ TEU می باشد که این تعداد هم نسبت به سال گذشته که ۵۶۳ TEU بوده افزایش ۱۳۰ درصدی داشته است.

مدیر کل امور گمرکی و ترانزیت کالای منطقه ویژه اقصادی پیام اضافه کرد: اقلام عمده کالاهای وارداتی به گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام شامل کمپرسور برودتی، شیر آلات صنعتی، دوربین مداربسته و متعلقات، لوازم خانگی، پارچه و پوشاک، لوازم التحریر و محصولات حوزه ICT بوده است که از کشورهای مختلف جهان از جمله چین، فنلاند، ایتالیا، ترکیه، بلژیک و آلمان از طریق گمرکات البرز وارد کشور شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار