رئیس پارک علم و فناوری استان البرز اعلام کرد که فناوران این استان برای بی اثر کردن تحریم و تامین نیازهای دارویی کشور وارد میدان شدند.
کد خبر: ۶۷۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 06 November 2018

عطاء الله ربانی افزود: براین اساس کارشناسان و دست اندرکاران یک مجموعه فناور در پارک علم وفناوری البرز موفق به تولید 70 قلم محصول دارویی و غذایی شده است.
وی بیان داشت : شرکت تولیدی تحقیقاتی پرسا عضو پارک علم و فناوری البرز این محصولات را تولید و وارد بازار مصرف کرده است. 
ربانی ادامه داد: این شرکت از سال 1378 فعالیت خود را بر اساس دیدگاه های جدید تولید محصولات در رسته های؛ دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز و از ابتدا با فرمولاسیون های نوین و بدون کپی برداری از سایر کشورها کار کرده است.
وی گفت: اختصاصی بودن تمام محصولات، تولیدات مرتبط با نیاز بیماران از ویژگی های دارویی این شرکت بوده که توانسته در انواع محصولات تولیدی خود به کشورهای همسایه صادرات بسیار خوبی نیز داشته باشد. 
وی خاطرنشان کرد: 50 قلم از کالاهای تولیدی این شرکت فناوردر حوزه حیوانات شامل دام، طیور و آبزیان و 20 محصول نیز در حوزه مصارف انسانی است که با استقبال خوب بازارهای داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است. 
شرکت پرسا حدود پنج سال است که پارک علم وفناوری البرز فعال است .
اکنون 120 شرکت دانش بنیان درالبرز فعال است.
فضای کار اختصاص یافته به شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان البرز از 153 مترمربع در اوایل سال 92، به سه هزار و 200مترمربع رسیده است.
همچنین در دولت یازدهم 560 نفر در واحدهای فناور البرز مشغول کار شده اند درحالی که پیش ازاین شمار کارکنان 100 نفر بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار