مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: با توجه به تعداد متقاضیان و افراد واجد شرایط، به‌زودی طبق اولویت، مسکن مهر مددجویان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 05 November 2018

اسدالله حیدری اظهار کرد: متأسفانه کمبود امکانات یکی از مشکلاتی است که امروزه سازمان بهزیستی با آن درگیر است، برای ارائه خدمات به بهترین شکل تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از هدف‌های سازمان بهزیستی رفع موانع در جهت رفاه بیشتر خانواده‌های تحت پوشش است که امیدواریم هرکس در این جامعه به‌حق واقعی خود برسد و مشکلی آن را تهدید نکند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز با اشاره به سهمیه مسکن و واگذاری به‌موقع آن، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۵ هزار و ٤٨٤ سهمیه مسکن وجود دارد که ٢٨٥ موردان واگذاری شده و الباقی آن با مکاتبات و جلسات گوناگون به‌زودی واگذار می‌شود.

حیدری از ارائه مسکن مهر به مددجویان البرزی خبر دارد و تصریح کرد: با توجه به تعداد متقاضیان و افراد واجد شرایط، به‌زودی طبق اولویت، مسکن مهر مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات درمانی به سرپرست و فرد تحت پوشش ارائه می‌شود، یادآور شد: تمامی خدمات درمانی به فرد تحت پوشش و سرپرست خانواده ارائه می‌شود و در صورت وجود مشکل حاد، به افراد وابسته به شخص آماده ارائه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار