فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: نقطه مشترک همه ی این حرکت ها جوانان است و باید جوانان گذشته فهم کامل دشمنی غرب را به نسل های آینده انتقال دهند و این حرکت سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال یابد.
کد خبر: ۶۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 04 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: آمریکا با انقلاب ایران دشمنی ذاتی دارد، در سالهای قبل و بعد از انقلاب و در ایام سیزده آبان با دستگیری امام خمینی، قتل عام دانش آموزان و ایجاد لانه جاسوسی به نوعی دشمنی خود را نشان داده است.

سردار مولایی افزود: همه ی این اتفاقات یک نقطه مشترک دارد، آن نقطه مشترک دشمنی با ایران است و این دشمنی را در چهل سالگی انقلاب پررنگ تر کرده است و به نوعی دنبال این است که ملت ایران را تنبیه کند.

وی یادآور شد: آمریکا در طول این چهل سال از هر راهی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کرده است و میداند که هر بار با سیلی محکم مردم ایران روبرو شده و ناکام مانده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: بزرگترین دستاورد سیزده ابان، اولا نشان دادن نفرت عمیق مردم از دشمن است، ثانیا به طور مجدد دلایل دشمنی با ملت ایران را باز خوانی کنیم و ثالثا بدانیم با بهانه هایی از جمله برجام و معاهده های دیگر، دشمن دست بردار نیست.

سردار مولایی با اشاره به اهمیت وحدت یادآور شد: ملت ما باید با وحدت و توان داخلی در مقابل دشمنان بایستند و در یوم الله سیزده آبان نفرت و انزجار خود را به استکبار نشان دهیم.

سردار مولایی در خصوص تحریم های آمریکا افزود: دشمن تمام توان خود را تا به امروز خرج کرده و همه ما می بینیم که ناتوانی آمریکا در اعمال فشارها به بن بست رسیده است، از جمله تحریم نفتی که از فردا آغاز می شود و هشت کشور از این تحریم ها معافیت گرفته اند در صورتی که طبق اظهار نظر خودشان که می گفتند صادرات نفت را به صفر می رسانیم اما موفق نشدند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان در طول تاریخ انقلاب همیشه محور حرکت بوده اند، در سیزده آبان به شکلی ودر دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت هم به شکلی دیگر مقاومت و ایثار کرده اند.

سردار مولایی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی افزودند: امروز جوانان با بصیرتی که دارند می توانند راه جوانان گذشته را ادامه دهند و این مسئله را به درستی فهم و درک کنند و نسبت به دشمن عکس العمل مناسب انجام دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به هجمه سنگین تبلیغاتی غرب علیه ایران یاد آور شد: امروز هجمه ها علیه جوانان بسیار بیشتر است و امیدواراست که جوانان را از بدنه نظام جدا کند، لذا جوانان با بصیرت از شرایط امروز می توانند در مقابل این هجمه ها بایستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار