آقائی در مورد همایش بزرگ اربعین افزود :تبلور تفکر عاشوراییان در اربعین حسینی ، که باعث لرزه انداختن بر اندام دشمنان گردید به همراه وحدت امت اسلام وارادت آنان به اهل بیت در کنار هم دلی وهماهنگی بین دوکشور ایران وعراق وبی تاثیر بودن تحریم ها برای اراده عملی مردم را از دستاوردهای بزرگ همایش پیاده روی اربعین قلمداد نمود.
کد خبر: ۶۷۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آخر ماه صفر، وشهادت نبی مکرم اسلام (ص) وسبط مکرمش حضرت امام حسن مجتبی (ع)،وشهادت امام رضا (ع)،به سیره معنوی آنان پرداخت.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به ۱۳آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ،بیان داشت:۱۳آبان ماه یادآور روز بزرگی در تاریخ نظام اسلامی ما می باشد که در آن روز رژیم پهلوی در پاسخ به جوانان ونوجوانانی که برای دفاع از حق ومطالبات خود با دست خالی در میدان حضور پیدا نموده بودند با زدن گلوله بر سینه دانش آموزان ،آنان را به خاک وخون کشاندند.
آقائی افزود :تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل ،افتخار بزرگی برای نسل آن روز والگوی مناسبی برای نسل امروز ما محسوب می گرددکه در این روز اسناد خیانت آمریکای جنایتکار در حق ملت ایران اسلامی علی رغم تلاش های زیادی که در جهت محو و نابودکردن این اسناد بود، برای همگان آشکار گردید .
وی تصریح کرد :امسال نیز همچون سال های گذشته با شور واشتیاق بیشتری در جهت حضور محکم خود در راهپیمائی ۱۳آبان ماه شرکت خواهیم نمود وبا فریاد رسای خود بار دیگر، تودهنی محکمی به استکبار جهانی وآمریکای جنایتکار خواهیم زد.
آقائی در ادامه با بیان اینکه هجمه های زیادی بر روی بسیج دانش آموزی وجود دارد افزود :نهاد مقدس بسیج دانش آموزی ودانشجویی نقش مهمی در تربیت وایمان وپرورش جوانان انقلابی نظام دارد وهجمه های زیادی که علیه بسیج دانش آموزی ودانشجویی، وجود دارد نشان از موفقیت آنان وترس و واهمه دشمنان نظام از این نهاد مقدس می باشد.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به پیاده روی بزرگ مردم در اربعین حسینی وحضور پرشور وگسترده تر مردم ،علی رغم تمامی تبلیغات رسانه های غربی در جهت کم رنگ جلوه دادن این همایش عظیم بیان داشت :وحدت امت اسلامی از مسیر اربعین گذشت ونزدیک به ۴۰الی ۵۰کشور دنیا در این ایام در مراسم اربعین زائر داشته واین خود نشان از عمق دلدادگی مردم به اهل بیت وسیدالشهداء وترس دشمنان از مسئله اربعین می باشد.
آقائی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای همایش بزرگ اربعین افزود :تبلور تفکر عاشوراییان در اربعین حسینی ، که باعث لرزه انداختن بر اندام دشمنان گردید به همراه وحدت امت اسلام وارادت آنان به اهل بیت در کنار هم دلی وهماهنگی بین دوکشور ایران وعراق وبی تاثیر بودن تحریم ها برای اراده عملی مردم را از دستاوردهای بزرگ همایش پیاده روی اربعین قلمداد نمود.
وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل ،بیان داشت :پدافند غیرعامل یکی از مجموعه اقدامات غیرنظامی موثری هست که در جهت کاهش خسارت ها وآسیب ها ومشکلات در زمان وقوع حوادث وخدمت رسانی هرچه بهتر به مردم نیاز می باشد.
آقائی در ادامه ضمن اشاره به جشنواره بزرگ انار روستای فاروق از توابع مرودشت بیان داشت :جشنواره انار روستای فاروق که از ۸ لغایت ۱۸ آبان ماه با شعارهای متناسب با فرهنگ ایمانی شهرستان برگزار می باشد ،خود می تواند ظرفیت مناسبی در جهت معرفی توانمندی های منطقه به میهمانان وشرکت کنندگان در جشنواره باشد.
آقائی در پایان از حضور مردم شهرستان مرودشت در همایش پیاده روی راهپیمائی اربعین حسینی در عراق وحضور وهمکاری مردم این شهرستان در جهت پذیرائی در ۴موکب در مسیر زائران پیاده روی کربلا وهمچنین حضور گسترده وپرشور آنان در پیاده روی اربعین حسینی در شهر مرودشت ،تشکر وقدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقروض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
امسال هم نتوانستم برم ميترسم اجل مهلت نده !!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار