سید عبدالله مرتضوی مدیر کل زندانهای استان البرز در جلسه هم اندیشی روساء و مسئولین بخشهای مختلف ندامتگاه فردیس گفت : جلسه امروز با شما مسئوولین خط مقدم نظام زندانبانی به منظور هم اندیشی در جهت  چگونگی  دستیابی به دو هدف آرامش برای اقشار آسیب پذیر و رفاه و آسایش برای منابع سازمان است .
کد خبر: ۶۷۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 31 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ وی افزود : برای دستیابی به این اهداف مهم بایستی در وهله اول بدانیم که اصل و موضوع تشکیل سازمان زندانها بر اساس قانون بوده است ، قانون تبدیل شورای سرپرستی به زندانها که در۱۰ماده تهیه شده است که در ماده ۲ آن ۸ وظیفه برای سازمان زندانها تعریف شده است که آیین نامه سازمان زندانها برگرفته از آن است که شاخص اصلی همه این وظائف اصلاح و تربیت زندانیان و کمک به رفع مشکلات خانواده زندانیان می باشد .

مدیر کل ز ندانهای استان البرز تصریح نمود : چنانچه در این مسئوولیت مهم کوتاهی شود براساس برنامه اصل ۵۵قانون اساسی  بر عهده دستگاههای نظارتی بر قانون است در هیچ کدام از مفاد ماده ۸قانون تبدیل شورای سرپرستی به زندانها صرفاً نگهداری برای ما تعریف نشده است بلکه در کنار اداره امور زندانها به اشتغال و حرفه آموزی ، تعلیم و تربیت ، ارشاد و راهنمایی مطالعات جرم شناسی زندانیان اهمیت بیشتری داده شده است .

مرتضوی در ادامه منابع انسانی کارآمد را از مهمترین عوامل مهم در هر اقدامی دانسته و تصریح نمود : روزمرگی و بی تفاوتی  مستخدم آفتی جبران ناپذیر برای مجموعه است که به عوامل زیادی بستگی دارد که مدیر بایستی ضمن شناخت این عوامل و پیشگیری از آن جهت رشد و ارتقاء نیروی انسانی خود تلاش نماید که استعداد های مستخدم شناخته شده و به کار گرفته شود .

مدیر کل زندانهای استان البرز توجه به منابع انسانی را در برنامه کاری خود به عنوان یکی از اولویت های مهم بیان نمود و اظهار داشت : در برنامه پیش رو منابع انسانی یکی از فاکتورهای مهم است که ویژگی آن کار تیمی ، همنوایی در جهت رسیدن به کاهش  مشکلات اقشار آسیب دیده ای است که به ما مراجعه می نمایند .

گفتنی است در ادامه این جلسه از تمامی بخش های مختلف ندامتگاه فردیس همچون کارخانجات شهید کچویی ، اندرزگاه نسوان و مهد کودک ، کانون اصلاح و تربیت ،بند نظام ، اندرزگاه دارالقرآن به مدت ۹ساعت بازدید به عمل آمد و بازندانیان گفتگو شد و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنها صادر گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار