مدیرکل صداوسیمای مرکز استان البرز گفت: این استان از تمام ظرفیت های خود برای انعکاس توانمندی ها دربخش صنعت بهره می گیرد.
کد خبر: ۶۷۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 29 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور افزایش همکاری ها درتوسعه  اقتصادی استان از طریق انعکاس در  شبکه البرز برگزار شد. 
ظرفیت سنجی، شناسایی واحدهای فعال و تولید برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی و نشان دادن ظرفیت های صنعتی البرز در شبکه استانی از مهمترین موضوعات این نشست صمیمانه بود. 
بررسی ظرفیت های مختلف برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط  که از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در کرج برگزار می شود و نحوه پخش آن از شبکه استانی  نیز دراین جلسه پیگیری شد.
در این نمایشگاه ۱۲۰ واحد صادر کننده و چندین شرکت خارجی در حوزه های نساجی و پوشاک، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، دارویی، الکترونیک، پلاستیک و شوینده در مجموعه نمایشگاه گلشهر حضورخواهند داشت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز هم با اشاره به اولویت رسانه ملی در استان گفت: با توجه به این که البرز  دربخش صنعت، کشاورزی و علم و فناوری از قطب های کشور است برنامه ریزی های مشخصی  نیز برای معرفی توانمندی های استان در شبکه استانی شده است.
رامک افزود: بحث امیدآفرینی در جامعه و رسیدگی به دغدغه های صنعتگران نیز ، اولویت  ما در برنامه سازی ست.
وی در پایان گفت: بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز البرز مانند رادیو، سیما و خبر برای انعکاس این نمایشگاه مهم در کنار صنعت استان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار