چند روزی است که گاز برخی از خیابان‌های اهواز به صورت پیش بینی شده قطع می‌شود که رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان علت را آن بیان کرد.
کد خبر: ۶۷۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 29 October 2018

حسینعلی کلانتریان در رابطه با روند قطعی گاز در محله‌ها، اظهار کرد: قطعی گاز در محله‌ها نیست بلکه معمولا به صورت برنامه ریزی شده در بعضی خیابان‌های مناطق مختلف کلانشهر اهواز اتفاق می‌افتد که مقطعی است و پس از رفع اشکلات شبکه دوباره وصل می‌شود.

وی با اشاره به دلایل قطع گاز افزود: ما برای قطع گاز به صورت برنامه ریزی شده عمل می کنیم؛ اصولا قطعی گاز ممکن است به دلیل آسیب‌هایی باشد که به شبکه وارد شده است و یا حتی برای بهبود روند شبکه‌ها و افزایش ضریب ایمنی آن، که تمام این اقدامات جهت رفاه حال شهروندان کلانشهر اهواز صورت می‌گیرد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان با تاکید بر تعداد شیرهای معیوب شبکه، عنوان کرد: حدود 450 شیر شبکه معیوب شناسایی شده که برنامه ریزی‌هایی برای اصلاح آنها در سال جاری صورت گرفته و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به وصل شبکه‌های جدید افزود: گاهی نیز ممکن است قطعی شبکه گاز برای وصل شبکه‌های جدید باشد که به صورت مقطعی است و صبوری مشترکین گاز را می‌طلبد.

کلانتریان با اشاره به قطعی گاز روز گذشته در خیابان سلمان فارسی عنوان کرد: برای ورود به فصول سرد سال و همچنین افزایش ایمنی، قطعی مقطعی گاز را در این خیابان داشتیم.

کلانشهر اهواز با 322هزار مشترک شهری و روستایی، بیشترین تعداد مشترکین را در سطح استان خوزستان دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار