نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاصله درآمدی رو به افزایش است، گفت: دولت برای حفظ ارزش پول کاری کند.
کد خبر: ۶۷۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 28 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمود بهمنی منشاء گرانی‌های اخیر را عدم مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: بسیاری از مردم و مسئولان دلیل گرانی‌های اخیر را افزایش دلار تلقی کردند اما اکنون‌که با کاهش قیمت دلار مواجه هستیم، سؤال ما این است که چرا قیمت‌ها ثابت مانده؟ شاید بتوان این ثبات گرانی را اختلالی در برنامه‌ریزی و عدم مدیریت صحیح تلقی کرد.

بهمنی از کاهش ارزش پول خبر داد و افزود: امروزه با افزایش بی‌رویه کالا، شاهد افزایش مشکلات مردم و کاهش قدرت خرید هستیم، یکی از چاره‌اندیشی‌های مناسب هیئت دولت جهت بهبود این شرایط، تطبیق دادن شرایط مردم و قیمت‌ها است.

وی بابیان اینکه فاصله درآمدی رو به افزایش است، تأکید کرد: دولت برای حفظ ارزش پول باید اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد زیرا متأسفانه با ادامه این وضعیت فاصله درآمدی از حد افزایش خود عبور می‌کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به مکاتبات با اعضای دولت تصمیم بر آن شده است که دو مرحله ٣٠٠ هزار تومان و یا بسته‌های حمایتی به خانواده‌هایی که کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، تحویل داده شود.

بهمنی در بخش دیگری با تأکید بر مهاجرت‌پذیری استان البرز، گفت: به دلیل افزایش مهاجرت و منطقه جغرافیایی وسیع استان لازم است که مسئولان توجه بیشتری به منابع و مشکلات داشته باشند تا اعتماد و رضایت شهروندان جلب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار