مدیرعامل شرکت گاز البرز با بیان اینکه خط لوله گاز بوئین‌ زهرا اگر به خوبی پیش برود ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این خط لوله تقویتی بخش زیادی از مشکلات گاز کلانشهر کرج را حل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 27 October 2018

حسین تقی‌نژاد گفت: بیش از 800 هزار اشتراک گاز شهری و روستایی در استان البرز وجود دارد و با توجه به این می‌توان گفت که 95 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

تقی‌نژاد در ادامه از مشکلات آرایشی در خطوط گاز شهری به ویژه کرج گفت و خاطرنشان کرد: خط لوله تقویتی بویئن‌زهرا به کرج یک برنامه اساسی برای حل این مشکلات است که اگر به بهره‌برداری برسد بخش زیادی از مشکلات گاز کلانشهر کرج را حل خواهد کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت این خط لوله گفت: خرید لوله برای این خط انجام شده و کارهای طراحی آن نیز در حال انجام است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ظرف دو سال آینده این خط لوله به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول در مورد تمهیدات شرکت گاز استان برای فصل سرما نیز اعلام کرد: اقدامات لازم برای این موضوع انجام شده و پیش‌بینی ما این است که امسال هم مانند سه سال گذشته در تأمین گاز مشترکین البرزی مشکلی ایجاد نشود؛ البته برای عبور بدون مشکل از سرما لازم است مردم هم در مصرف صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

تقی‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی گفت: طبق این پیش‌بینی‌ها بارندگی بالاتر از حد نرمال خواهد بود اما سرما با سال گذشته تفاوت چندانی نخواهد داشت؛ البته ما خود را برای بدترین حالت آماده کرده‌ایم و در کارگروه عبور از زمستان تمام نقاط ضعف مورد بررسی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار