سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با دادن افکت‌ های نور و اعمال تغییراتی از سوی تهیه‌ کننده و کارگردان فیلم رستاخیز به زودی اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 27 July 2015
به گزارش تابناک یزد، نوش آبادی در نشست خبری درباره اکران فیلم رستاخیز افزود: فیلم رستاخیز جز آثار فاخر و ارزشمندی است که بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده است و بعد از نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موافقان و مخالفان زیادی داشت.

وی تاکید کرد: پس از اصلاحات انجام شده این فیلم به روی پرده سینما رفت، اما به دلیل برخی نگرانی ها و دغدغه هایی که از سوی مراجع تقلید وجود داشت به تعلیق در آمد.

نوش آبادی افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم کاری نکنیم که جرأت و انگیزه فیلم سازان ما برای ورود به عرصه دینی کم شود، اگر اشکالی وجود دارد آن را با صبر و مدارا رفع کنیم تا فیلمسازان مان رغبت بیشتری برای ورود به سینمای مذهبی پیدا کنند، فیلم رستاخیز نیز با اکران خود موجب کمک به سینمای ما خواهد شد.

وی تاکید کرد: من از تمام کارگردانان خواهش می کنم قبل از ساختن فیلم های مذهبی نظرات بزرگان را در نظر بگیرند و با مراجع تقلید صحبت کنند.

نوش آبادی پیرامون اکران فیلم محمد رسول الله (ص) نیز گفت: این فیلم با توجه به شرایطی که دارد سالن های ویژه ای را برای اکران می طلبد و ما

تصمیم داریم که در 100 سالن سینمایی تجهیزات لازم برای نمایش این فیلم را ایجاد کنیم و آن را از نیمه دوم شهریور به نمایش درآوریم.


 خبرگزاری صدا وسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار