فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر 66 میلیارد ریال کالا و 120 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 24 October 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی 48 ساعت گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده های انتظامی استان، اجرایی شد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، 50 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و با تلاش مأموران انتظامی 87 متهم شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق کشف شد، افزود: طبق نظر کارشناسان مربوطه، ارزش محموله های قاچاق کشف شده بالغ بر 66 میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق مکشوفه شامل لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی، مواد نوشیدنی و کالاهای سلامت محور بوده است، افزود: در این طرح، 8 محموله قاچاق بالای 100 میلیون تومان و 4 محموله قاچاق بالای 500 میلیون تومان توسط مأموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این طرح که با اولویت برخورد با قاچاق سوخت به مرحله اجراء گذاشته شد، 120 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد.
وی در پایان تأکید کرد: مأموران انتظامی استان فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری، در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار