فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق داخل خودرو با اعتراف به 15 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 22 October 2018

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 رسالت قرارگرفت.

وی بیان کرد: ماموران در حین گشت زنی در منطقه عظیمیه کرج، یک دستگاه خودرو پرايد را كه سابقه سرقت از شهرستان فرديس را داشت مشاهده کردند که در کنار یک دستگاه خودرو 206 پارک کرده و راننده آن در حال سرقت باطری خودرو است.

سرهنگ فیروزخواه افزود : متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس اقدام به فرار کرد که پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم در بازجویی‌های ماموران و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، به 15 فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای مختلف استان البرز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در خاتمه با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در تولید و حفظ امنیت گفت: توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال ،میزان بروز ارتکاب جرم را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

وی همچنین از کشف 115 فقره تجهیزات سرقتی داخل خودرو از یک مغازه فروش سیستم صوتی – تصویری در شهرک جهان نما و دستگیری یک نفر سارق خبر داد.

فیروزخواه خاطرنشان کرد: در پي دریافت گزارش‌های مردم مبنی بر نقل و انتقال‌های مشکوک تجهیزات داخل خودرو به یک مغازه فروش سیستم صوتی – تصویری در شهرک جهان نما، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به مکان مذکور اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی از داخل مغازه محرز شد مالک مغازه که دارای سابقه سرقت است و اخیراً نیز به جرم سرقت داخل خودرو دستگیر و به تازگی از زندان آزاد شده است، در پوشش مغازه فروش تزئینات و سیستم خودرو ، اموال سرقتی را به آن جا منتقل و با قیمت کمتر از قیمت بازار به مشتریان می‌فروشد.

سرهنگ فیروزخواه افزود: در بازرسی‌های تکمیلی ماموران، تعداد 115 فقره تجهیزات داخل خودرو سرقتی از داخل مغازه و منزل متهم کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار