معاون فنی و عمران شهردار خبر داد:
نخستین استخر روباز بانوان بجنوردی که طبق وعده مسئولان شهرداری قرار بود پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد، آماده است و به گفته معاون فنی و عمران شهردار بجنورد تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 22 October 2018

نخستین استخر روباز بانوان بجنوردی که طبق وعده مسئولان شهرداری قرار بود پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد، آماده است و به گفته معاون فنی و عمران شهردار بجنورد تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.
«پارسا پور» درباره علت تاخیر این پروژه اظهارکرد: پروژه استخر بانوان در زمان وعده داده شده به پایان رسید اما برای افتتاح آن منتظر مناسبت خاصی بودیم که اکنون نیز در حال پیگیری و هماهنگی آن برای حضور برخی مسئولان هستیم و این پروژه تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته وی، هیچ کاری در استخر باقی نمانده و تابلوهای راهنمای مسیر و داخل محیط استخر نصب شده است و اگر شرایط فراهم باشد همین الان نیز می توانیم آن را افتتاح کنیم. به گفته وی، بیش از یک میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد.وی درباره برخی پروژه های دیگر مانند آسفالت معابر خاکی و وعده شهردار بجنورد در خردادماه مبنی بر این که تا 40 روز دیگر جشن آسفالت برگزار می شود، اظهارکرد: اکنون مشکل تهیه قیر در کل کشور وجود دارد و برخی روزها نیز با مشکلات حمل قیر مواجه بودیم. وی بیان کرد: وعده داده بودیم معابر مناطقی مانند جوادیه، جاده شهرک فرهنگیان، کوی امام هادی(ع)، مطهری، معراج و حواشی آن، ملکش، حلقه سنگ و مالک اشتر را آسفالت کنیم که این کار به طور کامل انجام شد. «پارساپور» خاطرنشان کرد: همه آیتم هایی که در پارک دوبرار نیز وعده دادیم در تاریخ مقرر انجام شد اما برای این که مراسم باشکوهی در روز افتتاح داشته باشیم و آن چه انجام داده ایم ضعیف به نظر نرسد، آیتم های جدیدی به آن اضافه شد. وی افزود: 70 متر مکعب پی کنی و خاک کنی، هزار متر مکعب راه برای حمل مصالح، 500 متر مکعب شفته ریزی، هزار و 200 متر مکعب سنگ فرش، 50 متر مکعب بتن ریزی و 200 متر مکعب سنگ چینی برای آبشار شده است در حالی که روز اول برنامه ای برای اجرای آبشار نداشتیم. وی افزود: حدود 20 هزار متر زیرسازی و آسفالت در پارک دوبرار در کل پروژه انجام شده است و ترجیح دادیم زمان بهره برداری به تعویق بیفتد اما آیتم های بهتری ارائه شود.
معاون فنی و عمران شهردار بجنورد درباره وضعیت پارک آسایش هم خاطرنشان کرد: هم اکنون این پروژه بزرگ 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.طبق آخرین خبری که 7 شهریورماه امسال در روزنامه خراسان شمالی به چاپ رسید، معاون فنی وعمران شهردار بجنورد بیان کرده بود: این استخر آماده بهره برداری است اما با نظرسنجی و رایزنی با نهادهای مختلف در حال افزودن مواردی برای ایمنی آن هستیم که با انجام آن ها این استخر تا پایان ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار