سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در منطقه حصارک کرج با تلاش ماموران در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 20 October 2018

سرهنگ نادر بیگی اظهار داشت:در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در منطقه حصارک کرج بلافاصله ماموران کلانتری16 کلانتری حصارک به همراه ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی ماموران مشخص شد که جوانی 28 ساله با ظاهری آراسته و به همراه یک کیف دستی به طلا فروشی مراجعه و پس از رد و بدل شدن گفت‌وگوهای معمولی بین آن دو نفر و جلب اعتماد وی، از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و خطاب به صاحب طلافروشی که "خونسرد باش من مامور هستم اگر هرپلیسی پایش به اینجا برسد تو را می‌کشم" او را تهدید به جمع‌آوری طلاها می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: صاحب طلافروشی بدون توجه به تهدیدات سارق، آژیر خطر را به صدا در آورده که در این حین سارق که قصد تیراندازی به سمت طلافروش را داشت با شنیدن صدای آژیر اقدام به فرار می‌کند.

سرپرست ریاست پلیس آگاهی استان البرز گفت: بلافاصله موضوع به تمام واحدهای گشتی اعلام و با تلاش ماموران متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار