مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت در ایام اربعین حسینی اوقاف استان روزانه با 6 هزار پرس غذای گرم ایرانی از زائران در نجف اشرف پذیرایی می کند.
کد خبر: ۶۶۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 17 October 2018

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی افزود: اوقاف و امور خیریه استان البرز امسال برای چهارمین سال متوالی است که اقدام به راه اندازی موکب در ایام اربعین حسینی می کند.
وی اظهار داشت: 2 سال نخست موکب اوقاف البرز در مرز مهران دایر شد و از سال گذشته میزبان زائران در صحن حضرت زهرا (س) و در کنار بارگاه حضرت امیرالمومنین علی (ع) هستیم.
صالحی با بیان اینکه این موکب با نام حضرت علی بن ابیطالب (ع) راه اندازی می شود، گفت: ایام اربعین امسال 46 خادم برای خدمات رسانی به نجف اشرف اعزام می شوند که نخستین گروه به تعداد 8 نفر دیروز سه شنبه راهی عراق شد.
وی ادامه داد: همچنین نخستین کاروان اقلام و ملزومات صبح امروز با بیش از 60 تن مواد غذایی و وسایل پخت و پز و سایر ملزومات توسط هفت کامیون و کامیونت راهی عراق شد.
وی اعزام دومین گروه خادمین را روز جمعه هفته جاری از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) عنوان کرد و افزود: موکب اوقاف البرز علاوه بر توزیع روزانه 6 هزار پرس غذای گرم ایرانی در وعده های ناهار و شام، روزانه 1500 پرس صبحانه و هفت هزار میان وعده شامل کیک، بیسکویت، چای و آب توزیع می کند.
وی بیان داشت: تا کنون حدود 60 هزار ظرف یکبار مصرف و بیش از 100 هزار بطری آب معدنی برای موکب البرز تهیه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز افزود: در موکب البرز یک چایخانه دایر و خیمه معرفت نیز دایر است.
موکب حضرت علی بن ابیطالب (ع) اوقاف و امور خیریه البرز از 29 مهرماه تا هشتم آبان ماه به مدت 10 روز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد کرد.
پیش بینی می شود این موکب از حدود 15 هزار زائر حسینی پذیرایی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار