مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: البرزی‌ها در جشن عاطفه‌ها شش میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۶۶۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 16 October 2018

محمد محمدی فرد با بیان اینکه امسال بخش عمده کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها با مدیریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان، بین دانش‌آموزان توزیع‌شده؛ اظهار کرد: در راستای توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) بنا داریم شرایطی را فراهم کنیم که به‌تدریج رفع نیازهای دانش‌آموزان محروم از طریق مرکز نیکوکاری فرهنگیان انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو مرحله قبل و بعد از بازگشایی مدارس افزود: سال گذشته کمک البرزی‌ها در جشن عاطفه ها دو میلیارد تومان بود ولی امسال با رشد سه برابری به شش ملیارد تومان رسید.

محمدی فرد گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتبارات این نهاد استمداد از مردم نیکوکار برای مشارکت در طرح‌های فقرزدایی کمیته امداد امری ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۶۵ درصد از خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از سوی خیران تأمین می‌شود افزود: در استان البرز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و ۶۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* جزو روش‌های نوین نیکوکاری هستند که مردم نیکوکار استان البرز می‌توانند با توجه به ویژگی‌هایی همچون سرعت و امنیت در پرداخت از آن استفاده کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار