مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اجتماع بزرگ اربعین کمر اسرائیل غاصب ، وهابیون و آمریکا را به خاک مالیده است.
کد خبر: ۶۶۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 16 October 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی افزود: اربعین فرصت بسیار مناسبی است که جاذبه ی زیادی برای تمام عاشقان اهل بیت (ع) ایجاد کرده است.
وی اظهارداشت: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند« اربعین یکی از برنامه های فرهنگی بسیار عالی و معظمی است که اجرا می شود و عظمت این کار و تاثیرگذاری این اجتماع ده ها میلیونی را می شود از این طریق اثبات کرد که رسانه های غربی روی فضاسازی اربعین کاری نمی کنند حتی در رسانه ای کردن اربعین کاری نمی کنند.»
وی گفت: اجتماع بزرگ اربعین دشمنان را مایوس کرده به طوریکه این اجتماع با وجود تهدیدات بسیار زیادی که در عراق بوده وهست ولی مردم عاشقانه حضور پیدا می کنند.
مسعودی افزود: امسال متاسفانه با 2 نوع تبلیغ از سوی دشمن روبرو هستیم که از جمله بحث مسایل اخلاقی که در مشهد و عراق مطرح می کنند و می خواهند احساسات مردم را تحریک کنند و از طرفی بحث ارزش پولی ما مورد توجه بعضی ها قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: دشمنان افراد زیادی را در عراق مامور کرده اند که اگر یک ایرانی خواست با پول ایرانی خرید کند اهانت کنند و بگویند پول ایرانی ارزش ندارد؛ باید مواظب باشیم زیرا نقشه دشمن است. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: دشمن به دلیل ترس از عظمت جریان اربعین حسینی و حضور پرشور درصدد است تا به هر طریقی و با بیان مشکلات دروغین استقبال مردم از این اجتماع عظیم را کمرنگ کند.
وی گفت: نقشه دیگری که دشمن دارد این است که احتمال راه اندازی درگیری های دروغین در کربلا زیاد است و زائرین ما باید هوشیار باشند تا گرفتار این درگیری ها نباشند.
مسعودی افزود: برای اینکه بتوانند دعوای ایرانی- عراقی را در مراسم اربعین راه بیندازند شاید تعدادی ایرانی با تعدادی عراقی که مامور از سوی آنان هستند درگیری ساختگی درست کنند.
وی اضافه کرد: تمام این موضوعات وقتی در کنار هم دیده می شود عظمت اربعین خیلی زیاد است که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری می کند.
مسعودی گفت: در اخبار آمده که تعدادی مغز متفکر و تئوریسین را عربستان مامور کرده تا فقط برای پیگیری راهکارهای ایجاد اختلاف بین ایرانی ها وعراقی ها تز ارایه دهند.
وی افزود: ما باید هوشیار باشیم و خدای نکرده گرفتار معضلات ومشکلات نشویم و یکی از برنامه ها برای ایجاد اتحاد بین این 2 کشور در مراسم اربعین این است که موکب های ایرانی با سیاست کمک به موکب های عراقی ورود به صحنه پیدا کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان داشت: ما در این مراسم باید نشان دهیم که ما به واسطه امام حسین (ع) هست که دور هم جمع شده ایم ضمن اینکه رنگی هم که امسال انتخاب شده رنگ قرمز برای پرچم ها و سربندها است زیرا رنگ مشکی نماد داعش است.
وی اضافه کرد: مزایا و خوبی های اربعین باید برای مردم تبیین شود زیرا اتفاقات اربعین اتفاقات میمون و مبارکی است و زائران باید ارزش های اربعین را درک کنند تا تمام سختی های سفر برایشان راحت شود.
بیش از 10 هزارالبرزی تاکنون برای شرکت درمراسم اربعین نام نویسی کرده اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار