مدیرکل امور اجتماعی البرز گفت: معاون وزیر کشور در نامه‌ای به استانداری البرز از حضور متکدیان در اتوبان تهران-کرج ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۶۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 16 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ این خبر در جلسه ساماندهی امور متکدیان در استانداری البرز مطرح شد و قبادی در تکمیل آن گفت: متأسفانه طی سالهای اخیر شاهد افزایش روزافزون متکدیان در سطح شهرها و اتوبانها هستیم.

وی افزود: اگر چه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با نیوجرسی های وسط اتوبان بخشی از تردد را برای دست فروشان و متکدیان سخت کرده است, ولی بقیه دستگاهها نیز باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

این مسئول در ادامه به نامه معاون وزیر کشور به استانداری البرز اشاره کرد و گفت: متأسفانه نامه ای از طرف معاونت اجتماعی وزیر کشور به دست ما رسیده است که نشان از کم کاری دستگاههای متولی در حوزه جمع آوری متکدیان در اتوبان تهران-کرج است.

وی افزود: مرکزی که شهرداری برای اسکان متکدیان در نظر گرفته اصلا جوابگوی افراد ذکر شده و متکدیان نیست و باید هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز افزود: در کنار شهرداری, فرمانداری و برخی ادارات نیز در کرج نسبت به برخی وظایف خود کوتاهی داشته اند و حالا با روی کار آمدن شهردار جدید امیدواریم مشکلات مرتفع شود.

قبادی گفت: اصلا قابل قبول نیست که تهران با این وسعت و حجم اتوبان, موفق به کنترل ورود متکدیان به بزرگراه ها شده است ولی در کرج با تنها یک مسیر, قادر به کنترل آن نبوده ایم.

وی در پایان از مدیران متولی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ارائه طرحی جامع برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار