معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 15 October 2018

منوچهر اتقیایی گفت: استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سوی مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تقاضای برقراری مسیرهای جدید از سوی مردم بسیار زیاد شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: فرودگاه پیام با امکانات خوب موجود امکان ارائه خدمات به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف را داراست و این موضوع به اطلاع مراجع ذیربط رسیده است هرچند فرصت کمی برای برنامه‌ریزی این پروازها وجود دارد اما برای خدمات‌رسانی بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین در حال رایزنی برای برقراری پرواز فوق العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام هستیم و امیدواریم چند پرواز در این مسیرها دایر نماییم تا سهمی در خدمت به زائرین اربعین داشته باشیم.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی با اشاره به انجام منظم پروازهای مسیر مشهد گفت: پرواز های مسیر کرج –مشهد و بلعکس از فرودگاه پیام در روز های چهارشنبه و جمعه بصورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و انشاالله در آبان ماه حداقل دو پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار می‌گردد تا مردم استان البرز گزینه های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

اتقیایی در خصوص زمان برقراری پرواز در مسیر کیش و سایر مسیرها گفت: متقاضی زیادی برای برقراری پرواز در مسیر کیش وجود دارد که با مذاکرات صورت گرفته انشاالله هواپیمایی (کیش ایر) قول داده است در آبان ماه حتما این پرواز را دو روز در هفته از کرج به کیش برقرار نماید. برای سایر مسیرهای پر متقاضی مثل اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره هستیم و زمان دقیق برقراری این پروازها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار