نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: دین مبین اسلام فرصت بررسی و انتخاب را در دین به انسان ها داده است.
کد خبر: ۶۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 15 October 2018

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با شماری از تشرف یافتگان به دین اسلام در کرج افزود: تقویت مبانی دینی برای ایمان آوردگان به دین اسلام باید مورد توجه قرارگیرد.
وی ادامه داد: امروز ایمان آورندگان به دین اسلام از فرقه بهائیت دارای بصیرت شدند و این عنایتی از سوی خداوند متعال است چراکه اگر پروردگار متعال نخواهد کسی تزکیه نمی شود.
امام جمعه کرج گفت: برگشتن به مسیر حقانیت و دین اسلام تولد دیگری است که باید با فطرت پاک آغاز کرد.
وی خاطرنشان کرد: توحید، باور به خدا و یگانگی خدا از جمله مسائل مهمی است که در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته است.
آیت الله حسینی همدانی خطاب به ایمان آوردندگان دین اسلام افزود: با توجه به اینکه شما عازم زیارت حضرت امام رضا(ع) هستید لازم است شناخت بیشتری را با این زیارت ها به دست آورید.
وی ادامه داد: هرچیزی که درعالم است تقلبی دارد ولی چیزهای ارزشمند تقلبی نیست و دراین زمینه باید به این نکته توجه داشت که باور به معاد ، توحید از اصول گرانبهایی هستند.
امام جمعه کرج تاکید کرد: باید با مطالعه و سپری کردن زمان بیشتر مبانی دینی و اعتقادی را محکم کنید.
وی با اشاره به توجه به مباحث خداشناسی گفت: با دقت نظر بیشتر در خلقت و نعمت های عطاء شده می توان به وجود خدای عالم پی برد که براساس نظم و مهندسی خاصی شکل گرفته است.
وی افزود: با نگاه به مباحث مختلف زمین و کهکشان به می توان به وجود یک ناظم حقیقی که با نظم دست به خلقت زده است پی برد.
وی تاکید کرد: نخستین توصیه به شما این است که توحید و خداشناسی را تقویت کنید که با تقویت این بخش بقیه مسائل قوی خواهد شد ضمن آنکه با مطالعه کتاب های بیشتر از جمله کتاب های شهید مطهری راه مباحثی که ممکن است شما را متزلزل کند ببندید.
دراین دیدار تشرف یافتگان به دین اسلام ، حاکمیت نظام مقدس اسلامی را عاملی برای پی بردن به حقانیت شریعت دین عنوان کردند که موجب شد آنان خط بطلان به فرقه بهائیت بکشند.
این افراد از شهرستان های مختلف کشور از جمله ارومیه، زنجان، همدان و البرز بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار