مدیرکل استاندارد استان البرز حمایت و کسب رضایت مصرف کنندگان ، تشویق تولیدکنندگان به رعایت استانداردها و بستر سازی برای توسعه صادرات محصولات مرغوب استان را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 14 October 2018

«22 مهرماه روز ملی استاندارد نامگذاری شده است.»

به گزارش «تابناک البرز»؛ فتانه شکرالهی افزود: علاوه بر آن با تولید کنندگان خاطی قاطعانه برخورد می کنیم ، چرا که کوچکترین تخلف در یک بنگاه اقتصادی نه تنها سلامت جامعه ، بلکه عرضه کالای ایرانی در داخل و خارج از کشور را زیر سئوال خواهد برد.
وی استقبال مردم از کالای داخلی و حضور فعال در بازار صادرات را در گرو افزایش کیفی محصولات با قیمت عادلانه عنوان و خاطر نشان کرد: افزایش کیفیت کالاها از عمده ترین فعالیت های ما است تا محصولات استان با استقبال مصرف کنندگان در داخل و خارج از کشور همراه شود.
شکرالهی گفت: انتظار ما از خریداران این است که در خرید کالا به دارا بودن نشان استاندارد که بیانگر مرغوبیت و سلامت کالا است دقت کرده و از خرید و مصرف محصولات بی نام و نشان و فاقد مجوز های لازم‌ خودداری نمایند.
وی ادامه داد: کارآفرینان نیز با سرمایه گذاری در تولید کالاهای با کیفیت از خدمات مشاوره ای و امکانات اداره کل استاندارد استان بهره مند شوند.
مدیرکل استاندارد البرز با استناد به بند 4 سیاست های اقتصاد مقاومتی مصوب سال 96 اظهار داشت: براساس این بند قانونی از سال گذشته رویکرد نوین استاندارد سازی تمام کالاهای ایرانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و این مهم با حساسیت خاصی پیگیری و درحال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار