اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه‌ی برتر شهید رجایی در دو شاخص عمومی و اختصاصی شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 11 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این مراسم که با حضور محمدعلی نجفی استاندار البرز، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشده بود از دستگاه‌های برتر در دو بخش شاخصه‌های اختصاصی و عمومی با اهدا تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.
ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه‌ی این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، دعای خیر خانواده‌های شهدا را پشتوانه‌ی خادمان شهدا در بنیاد دانست و گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارای تقدسی ارزشمند است که با تلاش و کوشش جهادی و ایثارگری خادمان شهدا میسر خواهد شد.
وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت به بهترین خلق خداست و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی که به سبب خون شهدا و ایثارگری ایثارگران حاصل‌شده است، وظیفه‌ی کوچکی در قبال این‌همه رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌ها به‌حساب می‌آید که در این راه دعای خیر شهدا می‌تواند ضامن ایجاد انگیزه‌ی لازم در مسیر خدمت به جامعه‌ی هدف باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه تقدیر و تشویق خادمان شهدا انگیزه‌ی لازم جهت خدمت‌رسانی وسیع‌تر به جامعه‌ی هدف را هموار می‌کند تصریح کرد: اجر و ارزش خدمت‌گزاری بسیار وسیع است، انسان‏های خدمت‌گزار از هستی و جان خویش درراه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند که در جایگاه خود ارزشمند و لایق تقدیر است.
طاهر نژاد در پایان با تشکر از تمامی خدمتگزاران با اخلاص خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان ساخت: جایگاه امروز بنیاد مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان شهدا در بنیاد است به‌دست‌آمده است.
شایان‌ذکر است اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز سال 96 در شاخصه‌ی اختصاصی به‌عنوان دستگاه برتر شناخته‌شده بود و امسال نیز در دو بخش اختصاصی و عمومی در بین 50 دستگاه اجرایی موفق به کسب رتبه‌ی ویژه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار