سردار «عباسعلی محمدیان» گفت: ایثارگران و جانبازان الگوهای نسل جوان هستند که با تربیت صحیح اسلامی در شرایط حساس ندای رهبر فرزانه خویش را لبیک گفتند.
کد خبر: ۶۶۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 10 October 2018

 مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت ناجا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز و جمعی از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.

سردار محمدیان در این نشست خطاب به یادگاران جهاد و حماسه اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان الگوهای نسل جوان هستند که با تربیت صحیح اسلامی در شرایط حساس ندای رهبر فرزانه خویش را لبیک گفتند و پای به میدان کارزار نهادند و برای دفاع از دین و شرف و خاک کشور از هستی خویش مخلصانه چشم پوشیدند.

وی در ادامه افزود: برکت و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان است و درحقیقت وارثان اصلی این نظام خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شهدا چراغ هدایت جامعه هستند. امروز تمام پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، امنیتی و دفاعی دستاورد عظیم جانفشانی‌های ایثارگران جانبازان و خانواده معظم شهدا می‌باشد. همه ما به ویژه مسؤولان باید با الگوبرداری از روحیه جهادی آن عزیزان برای اعتلای اسلام و برقراری عدالت در جامعه بکوشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردان ایثارگران و جانبازان عزیز، شهدای والامقام و خانواده‌های معظم آنان هستند، تصریح کرد: خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

در پایان این نشست صمیمانه با اهدای لوح یادبود از مقام ایثار و جانفشانی یادگاران 8 سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار