حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت:امروز استکبار اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.
کد خبر: ۶۶۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 09 October 2018

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است

به گزارش تابناک قزوین،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان تاکستان که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان برگزار شد شهادت را یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی که معادل و همتایی ندارد توصیف و تصریح کرد: در قاموس و فرهنگ ایثار و جهاد واژه‌های شهید و شهادت به معنای ناکامی نیست، بلکه تنها عاملی که حصول به نتیجه‌اش قطعی است، شهادت است که انسان را به معراج می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال انسان را در این عالم خاکی آفریده تا با کسب معارف الهی به سوی معبود هجرت کند، بیان کرد: هر فردی که خدایی‌تر شود قیمتی‌تر می‌شود و نزد پروردگار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیروی از دستورات اسلام، پیامبران و ائمه معصومین (ع) را یگانه راه رسیدن به کمال دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز برای حرکت در صراط مستقیم باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم که سکان‌دار جاده هدایت انسان به سوی مقصد الهی است.

وی با اشاره به اینکه عبادات از جمله نماز و روزه ابزارهای پرواز انسان به سوی خداوند متعال است، اظهار داشت: هر کسی که این فرایض دینی را انجام دهد به معراج الهی خواهد رفت و نزد پروردگار سربلند است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه تصریح کرد: در مسیر دستیابی به کمال الهی دشمن هم وجود دارد که مهمترین آن شیطان است که دست به هر کاری می‌زند تا انسان را گمراه کند از این رو انسان‌ها باید با تقوای الهی و ایمان تلاش کنند فریب دشمن را نخورند تا در دنیا و آخرت سعادتمند باشند.

وی شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را برکات انقلاب و کشور و احیاگران جامعه‌ توصیف کرد و افزود: خانواده‌های شهدا در دوران قبل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برابر دشمنان ایستادند و امروز هم با ایستادگی خود اثبات کردند در هر شرایطی پای انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه به برکت خون پاک شهدا، در چهل سالگی انقلاب شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستیم، گفت: برغم وجود مشکلات اقتصادی که ناشی از عدم اعمال مدیریت صحیح در برخی حوزه ها است، اما مردم ما ذره‌ای از اعتقادات و عقاید خود نسبت به انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و همچنان از ارزشها حراست می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز استکبار اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است، اظهار کرد: اگر در گذشته رژیم صهیونیستی ۶ روزه ارتش چند کشور را تحقیر می‌کرد، امروز مقاومت اسلامی و حزب‌الله این رژیم غاصب  جعلی  را شکست می‌دهد.

حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد: رژیمی که تا دیروز شعار نیل تا فرات سر می‌داد امروز بعد از عقب‌نشینی از جنوب لبنان اطراف خود را دیوار ۷ متری کشیده تا ازموجودیت  غصبی خود محافظت کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان جای خود را باز کرده و به فضل خداوند، وعده نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد، گفت: ملت ایران با ولایتمداری، بصیرت، شجاعت، دشمن‌شناسی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های استکبار بیدار است؛ هرگز زیر بار ذلت نرفته و با همه وجود در دفاع از انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران در زمینه علمی و ارتقای توان دفاعی، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: با توجه به مسائل روز کشور و فشارهای وارده از سوی آمریکا و استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، انسجام ملی مردم در سایه‌سار ولایت، مقام معظم رهبری تاکنون همیشه موجب وحشت سردمداران زور و قدرت است.یادواره 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار