مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد فرودگاه پیام گفت: نظرسنجی های انجام شده در خصوص انجام پرواز ها نشان می‌دهد بیش از ۹۸ درصد مسافران از سرعت و دقت در انجام پروازها راضی بوده‌اند.
کد خبر: ۶۶۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 09 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین بغدادی اظهار داشت : با توجه به راه اندازی بخش مسافری فرودگاه پیام واحد مدیریت عملکرد نظر سنجی مردمی را در خصوص سطح رضایت مندی مسافرین ورودی و خروجی تهیه و ارائه کرد. این نظر سنجی که در ده بخش تنظیم شده بود نقاط اساسی که مورد نیاز مسافرین می باشد را مورد پرسش و پاسخ قرار داد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد فرودگاه پیام افزود: هدف از طراحی این پرسش نامه تحلیل و ارزیابی و تعیین نسبت رضایت مسافرین در خصوص انجام پرواز خود از این فرودگاه و سوالهای مرتبط با طراحی و برنامه ریزی آینده فرودگاه پیام است. 
بغدادی گفت: برخی از سوالات در این پرسشنامه در خصوص رضایت مندی شهروندان در بخش های خدمات فرودگاهی، نحوه برخورد کارکنان، پاکیزگی و آراستگی در مجموعه، سرعت و دقت خدمات و قیمت های بلیط و همچنین کیفیت خدماتی که در سالن ترمینال ارائه می شود طراحی شد.
وی افزود: تعدادی از سوالات مرتبط با برنامه ریزی آینده بخش فرودگاهی بود به طور مثال: نحوه اطلاع مسافرین از موضوع پرواز های مسافری و نحوه تهیه بلیط و در نهایت با توجه به این پرسش و پاسخ ها آیا مجدد مایل هستند که از فرودگاه پیام پرواز خود را انجام دهند که همه این موارد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج را مثبت ارزیابی کرد. با توجه به آمار های به دست آمده و میزان رضایت مندی مردم نسبت به ارائه خدمات و برخورد کارکنان و پاکیزگی و آراستگی بیش از ۹۲ درصد، نحوه برخورد پرسنل ۹۸ درصد ، دقت و سرعت در انجام پرواز ها ۹۸ درصد، در خصوص قیمت بلیط ها ۹۵ درصد اعلام رضایت داشتند.

وی با اعلام اینکه برخی از سوالات در خصوص نحوه اطلاع مسافرین در جهت آگاهی از راه اندازی بخش مسافری فرودگاه پیام بوده افزود: در بررسی به عمل آمده ۶۱ درصد از شهروندان از طریق فضای مجازی از انجام پرواز ها مطلع شدند ۳۰ درصد از طریق تبلیغات محیطی ، و ۴ درصد از طریق روشهای مختلف و با توجه به نتیجه گیری از اطلاعات به دست آمده بهتر است تمرکز اطلاع رسانی در حوزه فضای مجازی صورت پذیرد.

بغدادی ضمن اشاره به آمارهای کلی که از طریق سازمان های متولی گردشگری ارائه شده افزود: بیش از ۹۰ درصد گردشگران مقاصد خود را از طریق گفتگو با نزدیکان خود انتخاب میکنند.

وی گفت: اگر توجه ویژه ای نسبت به تامین رضایت مندی مسافرین از انجام پرواز ها شود نقل قول این موضوع بهترین تبلیغ برای مجموعه پیام خواهد بود.

وی تصریح کرد : با توجه به آمار های به دست آمده ۷۷ درصد از شهروندان به صورت شخصی بلیط تهیه کرده اند و فقط ۱۵ درصد به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده اند.

ایشان ضمن اشاره به سوالهایی که دربخش انتقادات و پیشنهادات مردمی طراحی شده بود افزود : از جمله انتقاداتی که مردم داشتند و مورد درخواست مردم بود تعداد کم پرواز ها ، ساعت و روز های پرواز بود و یکی از دغدغه های اصلی مردم نصب تابلوهای هدایت مسیر بود که این موضوع در حال انجام می باشد و همچنین دسترسی راه ایمن و استاندارد و روشنایی این مسیر ها دیگر مطالبات مردمی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار