تابناک البرز: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در راستای محکومیت پیوستن به FATF به نمایندگان مجلس هشدار داده و در مصلی کرج اجتماع کردند.
کد خبر: ۶۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 08 October 2018

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در راستای محکومیت پیوستن به  FATF اجتماعی را در مصلی کرج برگزار کرد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست باتدبیر و عقلانیت و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور، از تحمیل برجامی دیگر به کشور دست بکشند.

این شورا در بیانیه‌ای که در این اجتماع قرائت شد، آورده است: طبق فرمایشات رهبر عزیز انقلاب اسلامی که فرمودند، مستقلأ در موضوعاتی مانند مبارزه با تروریسم یا مبارزه با پول‌شویی قانون‌گذاری کرده و گام بردارید، دانشجویان انقلابی استان البرز نیز به نمایندگان مجلس هشدار می‌دهند که FATF برجامی دیگراست و باید با آن مخالفت شود.

همچنین در این بیانیه آمده بود، نمایندگان مجلس بدانند ملت رشید ایران عملکرد نمایندگان را رصد می‌نمایند و خواستار بهبود وضعیت معیشتی خود از مسئولین داخلی هستند نه کسانی که در غرب حضور دارند.

پس وکلای ملت با درس گرفتن از تجربه ننگین برجام، تصویب معاهده‌های از پیش طراحی‌شده دشمن را کنار بگذارند و از ظرفیت‌های داخلی استفاده نمایند.

نمایندگان و مسئولین بدانند مردم انقلابی و بصیر استان البرز همراه با تمام ملت ایران اسلامی، خواستار شفافیت واضح و صریح تعهدنامه FATF هستند.

در پایان این اجتماع به‌منظور مخالفت با تصویب این تعهدنامه، طوماری بلند توسط اجتماع‌کنندگان و مردم امضاء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار